Dostava i reklamacije

U procesu kupovine na Big-Win.hr internet trgovini osigurali smo da možete ovisno o zemlji kupca tj. mjesta isporuke birati nekoliko davaoca usluga dostave. Dostava je moguća najranije 2-3 radna dana od dana narudžbe, u pojedinim slučajevima ovisno o dostupnosti i godišnjem dobu, možete izvršiti prednarudžbu i rezervirati proizvode koji će se prema sezoni vaditi za dostavu. Period dostave što je predmet dogovora sa davaocem usluge dostave u našem slučaju su to HP Express i GLS.
Dostavu obavljamo u zemlji i inozemstvu.

Prodavatelj
Big Win j.d.o.o. Zagrebačka 105, Požega 34000, Republika Hrvatska

Naručitelj
Naručitelj je svaka poslovno sposobna osoba koja može da izvrši narudžbu, putem internet stranice www.big-win.hr, društvenih mreža (Facebook, Instagram, LinkedIN, Pinterest…), telefona ili e-maila.

Točnost sadržaja
Na web stranici www.big-win.hr uvijek nastojimo što točnije prikazati opise, slike i cijene ponuđenih proizvoda. Unatoč našim nastojanjima mogu se dogoditi određene manje pogreške ili netočnosti odnosno da neke proizvode nemamo u ponudi. Također prema individualnim postavkama postoje odstupanja u boji proizvoda kao i veličini prikaza a prema displeju monitora ili mobilnog uređaja koji koristi kupac.  Jednako tako i kod sadnica mogu doći do varijacija u rastu, boji i drugim parametrima na što može utjecati i način brige o sadnici.

Biljke (sadnice) odnosno njihov izgled nikako ne mogu biti jedinstveni te ovisi o godišnjem dobu i uvjetima uzgoja. Svaki proizvod prikazan na našim web-stranicama ima svoju realnu fotografiju prosječnog predstavnika koja prikazuje kakav će proizvod Naručitelj zaista primiti odnosno fotografije koje prikazuju kakva biljka može biti ukoliko se održava na pravilan način.

Dostupnost proizvoda
Činjenica što su proizvodi (sadnice) prikazani na www.big-win.hr ne znači da se isti mogu kupiti odnosno da su isti dostupni za isporuku. Zadržavamo pravo moguće diskrepancije objave i stanja na skladištu.

Pakiranje proizvoda
Budući su proizvodi (sadnice) prikazani na www.big-win.hr vrlo delikatni za transport, izradili smo posebnu ambalažu koja onemogućuje oštećenja pri transportu.

Svi proizvodi (sadnice) se pakiraju ručno.

Kontejnirane sadnice (već posađene u posude), moguće je čuvati duži period u originalnim posudicama dok se ne odlučite za sadnju. Uz redovito zalijevanje naravno.
Narudžbe koje zaprimimo od sri-ned. pakiramo u pon. i uto. da stignu u toku tog tjedna, a narudžbe zaprimljene u pon. ili uto. isti dan odnosno utorak do 13h.

Cijene
Sve cijene su prikazane u hrvatskim kunama (HRK). U cijene je uračunat PDV.

Cjenik dostave
Cijena dostave ovisi o vrsti kupljenog proizvoda, ukupnoj sumi, veličini i težini Vaše košarice. Minimalna vrijednost naručenih artikala za besplatnu dostavu (ukoliko nije dodatno istaknuto u sklopu neke od akcije ili politike kreiranja cijena) je 500kn / približna vrijednost 70€.
Redovna cijena dostave u Hrvatskoj ovisi o težini proizvoda i broju proizvoda u narudžbi:

  • Sjemenje i lukovice poštarina iznosi 35kn za pakete težine do 2 KG.
  • GLS dostava drugih proizvoda iznosi 45kn+ po paketu (otkupnina uračunata ukoliko se plaća pouzećem).
  • HP Express dostava drugih proizvoda iznosi 35kn (+2% od iznosa vrijednosti narudžbe ukoliko se plaća pouzećem) po paketu.
  • Besplatna dostava za narudžbu koja prelazi 500kn vrijednosti.
  • Osobno dostavljamo (20kn) u krugu do 15km od trgovine narudžbe koje prelaze 100kn.
  • Mogućnost osobnog preuzimanja naručenih proizvoda uz prethodnu rezervaciju termina.

Predmet obračuna je vrijednost istaknute cijene proizvoda i težina istih, što ni na koji način ne obuhvaća ukoliko je cijena sa redovne smanjena na promotivnu. Tada se obračunava promotivna istaknuta cijena proizvoda i zbroj istih.

Dostavljači
Dostavljači će dopremit Vašu naručenu robu na vašu kućnu adresu koju ste upisali kod narudžbe/autorizacije kreditnih/debitnih kartica ili ukoliko je plaćanje bankovnim transferom tada koristi se adresa iz registracije vašeg profila na stranicama internet prodavaonice BIG-WIN.HR . Kod poklon pakiranja uz adresu naručioca potrebno nam je posebno istaknuti/navesti točnu adresu primaoca poklona. Za točnog podataka odgovara naručitelj.
Želimo da budete zadovoljni našom dostavom i rasporedom proizvoda u svakoj pošiljci.

Preuzimanje i dostava
Priprema narudžbe, pakiranje sadnica i pripremanje sadnica za slanje obavlja se neposredno prije slanja, kako bi se maksimalno očuvala svježina sadnica. Narudžbe koje zaprimimo od sri-ned. pakiramo u pon. i uto. da stignu u toku tog tjedna, a narudžbe zaprimljene u pon. ili uto. isti dan odnosno utorak do 13h.

Pri isporuci ili preuzimanju paketa od strane dostavnih službi dobivate SMS poruku sa iznosom otkupnine!

Prilikom preuzimanja paketa, Naručitelj na licu mjesta provjerava stanje zaprimljenih sadnica kako bi utvrdio eventualna oštećenja. Ako oštećenja postoje, Naručitelj nije dužan preuzeti pošiljku. Nove sadnice biti će poslane (zamjena) u najkraćem mogućem roku. Sadnice šaljemo u što kraćem roku, ne dužem od 5 radnih dana, no najmanje jedanput tjedno. U slučaju da proizvod više nije trenutno raspoloživ, Naručitelja će kontaktirati djelatnik Prodavatelja te ga obavijestiti kada će biti u mogućnosti isporučiti narudžbu Naručitelja.

Reklamacije i povrat robe
Svi proizvodi (sadnice) na www.big-win.hr su iz kontrolirane proizvodnje i sadrže sve potrebne certifikate. Prije pakiranja, proizvodi (sadnice) se pregledavaju (korijenov sustav i nadzemni dio) radi provjere da nije došlo do kakvog oštećenja.,Izgled same sadnice može varirati u zavisnosti od vrste te su ponekad moguća oštećenja na listovima i ostale prirodne nepravilnosti. Izgled sadnice također uvelike ovisi i o periodu godine u kojem je sadnica isporučena.

Ukoliko Naručitelj nije zadovoljan s naručenim proizvodima (sadnicama), može iste ga vratiti ili zamijeniti u roku od 14 radnih dana nakon primitka pošiljke uz pisanu obavijest o tome da li Naručitelj traži zamjenu ili povrat proizvoda. Pisana obavijest mora sadržavati podatke o proizvodu koji se želi zamijeniti, a u slučaju povrata i broj računa Naručitelja za povrat novca. Naknadne reklamacije Prodavatelj ne uvažava.

Ako Naručitelj želi izvršiti zamjenu proizvoda (sadnica), Prodavatelj će ukoliko primljena pošiljka s proizvodima (sadnicama) odgovara Prodavateljevim uvjetima poslovanja, iste zamijeniti o trošku Naručitelja. Troškove povrata i slanja nove robe snosi Naručitelj.

Ako Naručitelj želi izvršiti povrat proizvoda (sadnica), Prodavatelj će ukoliko primljena pošiljka s proizvodima (sadnicama) odgovara Prodavateljevim uvjetima poslovanja, uplaćeni iznos za navedene proizvode (sadnice) vratiti na račun Naručitelja.

Proizvodi (sadnice) koje Naručitelj šalje Prodavatelju radi povrata ili zamjene moraju biti nekorišteni, neoštećeni i u originalnom pakiranju s priloženom kopijom ili originalom računa.

Prodavatelj nije dužan primiti pošiljke kojima se vrši povrat ili zamjena proizvoda (sadnica) ukoliko iste Prodavateljevim uvjetima poslovanja.

Naručitelj ima pravo na povrat proizvoda koje nije naručio ili proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje nije nastalo prilikom transporta. U slučaju da mislite da su sadnice dostavljene oštećene, pošaljite nam sliku u rezoluciji na kojoj se jasno vidi oštećenje na info@www.big-win.hr – Ako je reklamacija opravdana, sadnice će Vam biti zamijenjene. U slučaju da je reklamacija opravdana odobrit ćemo povrat proizvoda te Naručitelju poslati novu pošiljku bez dodatnih troškova.

PDF Obrazac za jednostrani raskid ugovora


Obavijest potrošačima o načinu podnošenja pisanih prigovora

Potrošači u Hrvatskoj – sukladno čl. 8. Zakona o zaštiti potrošača obavještavamo potrošače da mogu podnositi pisane prigovore na sljedeći način:
– putem pošte na adresu: Big Win j.d.o.o. Zagrebačka 105, Požega 34000, Hrvatska
– na e-mail adresu: info@big-win.hr

Obavezno u prigovoru navedite broj narudžbe/podatke naručenih proizvoda, datum, svoje kontakt podatke i adresu za dostavu odgovora.
Na Vaš prigovor odgovorit ćemo u roku od 15 dana. Cijenimo Vaše mišljenje te Vas pozivamo da nam se obratite s Vašim upitima, prijedlozima, sugestijama, slikama uspješnog rasta kupljenih proizvoda putem naših društvenih mreža.


Trajanje i raskid ugovora
Ugovor koji kupac sklapa s Big Win j.d.o.o. za prodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je aktiviran isporukom robe ili usluge od strane Big Win j.d.o.o.. te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi uvjeti sastavni su dio uvjeta i pravila poslovanja između Big Win j.d.o.o. Internet prodavaonice i kupca.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Ugovor možete raskinuti koristeći nedvosmislenu izjavu u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.
U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
• isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja 
• isporuka robe koja nije naručena 
• isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja
Roba treba biti u originalnom pakiranju, pripremljena za dostavu poštom.
Izravne troškove povrata robe kupac je obavezan snositi sam ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora a ukoliko proizvod ne može biti vraćen poštom na uobičajen način kupac se može obratiti Big Win j.d.o.o. na email adresu info@big-win.hr radi pribavljanja obavijesti o načinu vraćanja proizvoda. Kupac je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Vaša odgovornost detaljno je utvrđena pravilnikom.

Prihvaćanjem ovih uvjeta, prihvatili ste i odredbe spomenutog pravilnika.

Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva.
Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći pretragom pojma na internetu za: Zakon o zaštiti potrošača.

Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vaš prigovor/ reklamaciju.

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS – https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

U slučaju neriješenih prigovora potrošači  mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) .  Trgovac Big Win j.d.o.o. će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Radnička cesta 52/I, 1000 Zagreb, Hrvatska,  ili na   http://www.hup.hr/ 

Službenik za zaštitu osobnih podataka 

Adresa i mjesto rada: Big Win j.d.o.o. Zagrebačka 105, Požega 34000, Hrvatska,   Službeni e-pretinac: info@big-win.hr